FIRMAEVENTS & SKOLEFORLØB

Oplevelser som skaber sammenhold og gode minder.

FORLØB FOR SKOLER

Vi tilbyder et udvalg af spændende surf aktiviteter for skoler, efterskoler, højskoler og institutioner.

Surf aktiviteterne kan foregå lige fra 3 timer til flere dage.

Igennem mange sæsoner har vi haft gode samarbejdes aftaler med skoler på Fyn, hvor vi bla. har stået for valgfags undervisning, aktivites dage, lejerskole aktiviteter. Vores aktiviter favner bredt, og alle kan være med.

Skal vi lave en god dag for jeres skole, så tag endelig kontakt.

Pris afhænger af antal elever og varighed.

Tag kontakt for tilbud!

FIRMA & PRIVATE EVENTS

Med vores spændende surf aktiviteter som SUP,  windsurf eller kitesurf, kan vi danne rammerne for en sjov, uformel og anderledes dag på vandet. Surf aktiviterne kan blandes efter ønske, og kan forgå på en lokation tæt på jer. Drikkelse og forplejning kan arrangeres.

Tag kontakt for tilbud og muligheder.

Copyright © 2016: Fynssurfskole I/S // CVR: 37873284 // Kontakt: 40 27 23 29 eller 27 85 90 76 // Mail: info@fynssurfskole.dk