STAND UP PADDLE KURSUS

Tag de første paddle tag med os. SUP er nemt at komme i gang med for både store og små.

SUP-INTRO

På vores SUP-intro får du introduktion til stand up paddle på land, hvor vi gennemgår de forskellige teknikker på land og efterfølgende på vandet. Undervejs laver vi stops, hvor vi gennemgår forskellige øvelser, så du kan blive tryg på boardet.

Vi stiller alt SUP-udstyr til rådighed (våddragt, vest, & en komplet SUP).

SUP intro er en sommeraktivitet (juni-august). Tjek datoer under “book” og vælg ønsket lokation

10% grupperabat, vil automatisk blive modregnet ved booking fra 4 personer samlet.

Pris pr. person kr. 425,- for 2 timer.

PRIVAT SUP-KURSUS

For små og store grupper – Ønsker I selv at arrangere jeres eget SUP-kursus? Hos Fyns Surfskole kan I booke en instruktør, på den dag som I ønsker.

Vi stiller alt SUP-udstyr til rådighed (våddragt, vest, sko, samt en komplet SUP). I lærer de grundlæggende stand up paddle teknikker med en gennemgang på land og derefter på vandet. Her vil SUP-instruktøren undervise jer i stand up paddle, så I bliver fortrolige med SUP-boardet.

Fra 4 personer, 2,5 timer kr. 450,- pr. person

Større gruppe 10+ personer – tag kontakt for tilbud.

LEJ ET SUP BOARD

Hvorfor eje, når man kan leje?

Lej en komplet SUP fra Faaborg. SUP-boardet er et oppusteligt board, som afhentes sammenrullet i taske, og kan nemt medbringes til den ønsket lokation.

SUP-sættet består af:

• Board 10’6
  • Justerbar paddle
  • Safety leash
  • Redningsvest

Dagsleje kr. 300.- pr. SUP-sæt

24timers leje kr. 400,- pr. SUP-sæt

Fra 6 personer er det muligt at leje en SUP trailer. Kr. fra 2100,-  Tag kontakt på nr. 40272329

*Våddragt kan lejes for 75 kr. og et par neoprensko kan lejes for 25 kr.

SURF PÅ SKOLESKEMAET?

Vandaktiviteter som alle kan være med til.

Copyright © 2016: Fynssurfskole I/S // CVR: 37873284 // Kontakt: 40 27 23 29 eller 27 85 90 76 // Mail: info@fynssurfskole.dk